PAYPO
DAJ SOBIE CZAS,
ZAPŁAĆ PÓŹNIEJ

PayPo to innowacyjna metoda płatności online, która umożliwia kupowanie produktów i usług już teraz, a płacenie za nie później. Z PayPo masz 30 dni na uregulowanie należności bez żadnych dodatkowych kosztów. Możesz też rozłożyć płatność na 4 wygodne raty.

Czym jest PayPo?

Czym jest PayPo?

PayPo to metoda płatności odroczonej, która pozwala klientom na dokonanie zakupu online i zapłacenie za niego w późniejszym terminie.

Jak działa PayPo?

Wybierz PayPo jako metodę płatności podczas zakupów online. Podaj swój numer telefonu i adres e-mail. PayPo zweryfikuje Twoje dane i zatwierdzi płatność. Otrzymasz zamówienie i masz 30 dni na jego opłacenie. Możesz spłacić całą kwotę jednorazowo lub rozłożyć ją na 4 raty.

Zasady uruchomienia PayPo?

Korzyści płatności PayPo

Możliwość natychmiastowego otrzymania towaru bez konieczności płacenia od razu. Zwiększenie średniej wartości koszyka zakupowego nawet o 65%. Brak konieczności brania pożyczek i płacenia odsetek. Możliwość zwrotu towaru przed opłaceniem zamówienia. Lepsza kontrola nad budżetem i płynnością finansową.

Co jeszcze warto wiedzieć?

Płatności odroczone PayPo wyróżniają się na tle konkurencji dzięki wysokiej konwersji, prostemu procesowi rejestracji, pełnej odpowiedzialności za transakcje oraz braku odsetek karnych. W przeciwieństwie do konkurencji, PayPo nie wymaga od sklepów udostępniania danych wrażliwych o produktach i historii zakupów klientów. Dodatkowo, PayPo posiada już dużą bazę zadowolonych klientów.

Najważniejsze informacje

Jak mogę uruchomić płatności odroczone PayPo w moim sklepie?

PayPo to dodatkowa metoda płatności. Przechodząc do ustawień Punktu Płatności, zaznacz PayPo i poczekaj na aktywację płatności odroczonych po naszej stronie. Warto zaznaczyć, że niestety nie w każdym sklepie można uruchomić PayPo. Zanim aktywujemy usługę, musimy sprawdzić, czy jest przeznaczona dla Twojego sklepu.

Ile będzie mnie kosztowało uruchomienie PayPo?

Aktywacja płatności odroczonych PayPo jest bezpłatna.

Jak wygląda kwestia rozliczeń między sklepem, a jego klientem?

Sprzedawca otrzymuje środki od razu po dokonaniu płatności przez klienta. Klient ma 30 dni na spłatę pełnej kwoty na dedykowany rachunek w PayPo lub może rozłożyć płatność na raty.

Jakie są limity co do wartości koszyka, po przekroczeniu których zapłacenie przez PayPo jest niemożliwe?

Limit zakupowy dla klientów Twojego sklepu mieści się w ramach 10-5000 PLN.

Klient zapłacił przez PayPo, ale dokonał zwrotu towaru. Jak można zwrócić otrzymane pieniądze za zamówienie?

Zwrot środków z tytułu PayPo nie różni się od realizacji pozostałych zwrotów. W panelu PayPo należy odnaleźć daną transakcję i kliknąć przycisk "zwrot".

Czy umowy z PayPo są raportowane do BIK?

Tak, umowy z PayPo są raportowane do Biura Informacji Kredytowej (BIK).

Czy PayPo oferuje również obsługę sprzedaży ratalnej?

Tak, klienci mogą również rozłożyć płatność na raty.

Bezpieczeństwo

Krajowa Instytucja Płatnicza IP10/2013

Komisja Nadzoru Finansowego

Członek Polskiej Organizacji Niebankowych Instytucji Płatniczych

PONIP

Bezpieczeństwo połączenia z witryną internetową

Certum SSL