Sprzedawaj z nami

Zapewnij swoim klientom pełen wachlarz usług płatniczych. Daj im wybrać, jakimi kanałami płatności chcą zapłacić, minimalizując przy tym koszty obsługi, a zwroty, reklamacje i wypłaty pozostaw na naszej głowie. Mamy w tym duże doświadczenie.

Kanały Płatności

Kanały płatności online

Twoi klienci uwielbiają płacić z rana, żeby nazajutrz zastać w drzwiach kuriera? Karty, płatności natychmiastowe, przelewy bankowe, paypal, paysafecard. Mamy wszystko! O resztę niech się już martwią logistycy.

Zobacz Wszystkie

Integracje

Tylko kilka kliknięć dzieli Cię od uruchomienia płatności w Twoim sklepie internetowym. Obsługujemy każdą platformę sklepową, nawet jeśli jeszcze tego nie wiemy. Nie wszystkie? Zgłoś się, stworzymy ją specjalnie dla Ciebie!

Sprawdź Wszystkie

Demo

Nie bierz kota w worku! Przekonaj się, jakie to proste. Wciel się w klienta naszego sklepu. Kup cegiełkę na organizację charytatywną i zobacz, jak wyglądają płatności z nami, pomagając przy tym innym.

Płatność Testowa

Zyskaj Więcej

  • Nowoczesne metody płatności przez Internet
  • Optymalizacja prowizji
  • Automatyczne wypłaty i zwroty
  • Bezpieczne płatności przez Internet
  • Zero ukrytych kosztów
  • Pomoc przy wdrożeniu usług z oferty
Twój Pakiet Korzyści

Najważniejsze informacje

Czy mogę zapoznać się ze wzorem umowy?

Umową między CashBill a Sprzedawcą jest Regulamin Serwisu, który należy zaakceptować podczas rejestracji konta w CashBill. Treść Regulaminu znajdziesz na naszej stronie.

Jak długo trwa uruchomienie płatności?

Cały proces może potrwać zaledwie kilkanaście minut. Wystarczy założyć konto w CashBill, zaakceptować Regulamin, wypełnić dane konta i wykonać przelew weryfikacyjny. Po aktywacji konta w panelu CashBill należy zgłosić usługę płatności dla sklepu internetowego. Po wypełnieniu formularza serwis trafi do weryfikacji, a po jej zakończeniu możesz już uruchomić płatności w sklepie. Należy jednak pamiętać, że weryfikacje - zarówno konta, jak i serwisu - odbywają się w dni robocze w godz. 8-16.

Czy są gdzieś ukryte koszta?

Nie pobieramy żadnych opłat abonamentowych, utrzymaniowych czy aktywacyjnych. Jedynym wyjątkiem jest jednorazowa opłata weryfikacyjna w wysokości 2 PLN.

Ile trwa realizacja wypłaty moich środków?

Zgromadzone przez Ciebie środki wypłacamy zgodnie z zasadą D+1, tj. najpóźniej następnego dnia roboczego od momentu zlecenia wypłaty w panelu.

Jakie dokumenty muszę dostarczyć, aby móc w pełni korzystać z płatności?

W przypadku działalności zarejestrowanych w CEIDG oraz KRS nie wymagamy żadnych dodatkowych formalności - wystarczy przelew weryfikacyjny na kwotę 2 PLN.

O co chodzi z tym systemem niedopłat?

Zdarza się, że klient Państwa sklepu omyłkowo wyśle niepełną kwotę lub niedopłata wynika np. z przewalutowania. To żaden problem - nasz system natychmiast informuje klienta o fakcie niedopłaty. Istnieje również możliwość ustawienia przez Akceptanta pewnej tolerancji dla niedopłat. Tolerancja może być kwotowa lub procentowa.

Jak mogę dokonać zwrotu transakcji?

Zaloguj się do panelu CashBill, przejdź do transakcji, a następnie znajdź interesującą Cię płatność i zleć jej zwrot. Zwroty, podobnie jak wypłaty, realizowane są zgodnie z zasadą D+1.

Jak mogę wygenerować linki płatności?

Wystarczy zalogować się do swojego konta w CashBill, przejść do Punktu Płatności, a następnie otworzyć zakładkę “linki płatności”. W odpowiednie pola należy wpisać kwotę transakcji oraz opis towaru/usługi, za które klient ma dokonać płatności.

Czy wypłaty środków odbywają się w sposób automatyczny?

Wypłaty środków realizowane są na podstawie zlecenia wypłaty w panelu CashBill. Możesz zlecać wypłaty w dowolnej chwili i w dowolnej ilości - nie pobieramy za to żadnych dodatkowych opłat. Jeśli interesują Cię wypłaty automatyczne, skontaktuj się z nami.

Posiadam zagraniczną firmę - czy mogę rozpocząć współpracę z CashBill?

Uruchomienie płatności CashBill dla podmiotów zagranicznych jest jak najbardziej możliwe, jednak aby to zrobić, Twoja firma musi przejść proces weryfikacji w CashBill. Skontaktuj się z nami, a prześlemy Ci listę dokumentów, jakie należy dostarczyć.

Z jakimi platformami sklepowymi CashBill ma gotowe integracje?

Listę platform, dla których CashBill posiada gotowy moduł płatności, znajdziesz na naszej stronie w zakładce “Integracje”. Jeżeli zbudowałeś swój sklep internetowy na platformie, której nie ma na naszej liście, skontaktuj się z nami.

Gdzie znajdę dokumentację techniczną SMS Premium Rate i/lub płatności?

Wszelkie dokumentacje niezbędne do integracji dostępne są na naszej stronie internetowej w zakładce “API”.

Chcę uaktualnić numer telefonu w panelu CashBill, ale mój poprzedni numer jest już nieaktywny. Jak mogę dokonać zmiany?

W tym wypadku zmiana numeru w sposób automatyczny jest niemożliwa, ponieważ na Twój poprzedni numer telefonu wysyłany jest kod autoryzacyjny - chodzi o bezpieczeństwo Twoich danych. Skontaktuj się z nami, a zmienimy Twój numer.

Bezpieczeństwo

KNF

Komisja Nadzoru Finansowego

Krajowa Instytucja Płatnicza IP10/2013

PONIP

PONIP

Członek Polskiej Organizacji Niebankowych Instytucji Płatniczych

SSL

Certum SSL

Bezpieczeństwo połączenia z witryną internetową