Kupuj bezpiecznie

Płacąc z nami możesz czuć się bezpiecznie, Twoje pieniądze są dla nas najważniejsze! Jak tylko zaksięgujemy wpłatę, natychmiast poinformujemy sklep. Problem? Każdy rozwiążemy, bo przecież tu chodzi o Twoje pieniądze!

Sprawdź Transakcję

Sprawdź transakcję

Zapłaciłeś i nie wiesz, co dzieje się z Twoją wpłatą? Pamiętaj, że wszystkie informacje dostajesz także na swój e-mail. Może czeka tam już na Ciebie jakaś wiadomość? Sprawdź! Wątpliwości? Odpowiemy na każde Twoje pytanie.

Kontakt

Jak zapłacić?

Masz problem z wykonaniem płatności? To nie wstyd! Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc. Sprawdź, jak nie skaleczyć się dokonując wpłaty. To nic strasznego, same przyjemności!

MAM PROBLEM

Reklamacje

Błędy się zdarzają, nawet najlepszym. Pomóż nam zlokalizować swoją wpłatę. Resztą sami się zajmiemy. Zależy nam na Twoim szczęściu!

ZGŁASZAM

Najważniejsze informacje

Dokonałem płatności. Pieniądze zniknęły z mojego konta, a mimo to moje zamówienie nie zostało zrealizowane.

W regulaminie sklepu odszukaj informację o terminie realizacji zamówienia i upewnij się, czy maksymalny czas realizacji już upłynął. Jeśli nie, poczekaj jeszcze kilka dni. Jeżeli Sprzedawca nie zrealizował zamówienia w deklarowanym terminie, oznacza to, że problem z zamówieniem występuje po jego stronie. W takiej sytuacji musisz skontaktować się bezpośrednio ze sprzedawcą.

Próbuję zgłosić reklamację w sklepie, ale nikt nie odpowiada na moje maile, a dzwoniąc na infolinię nikt nie odbiera.

Każdy sprzedawca przed nawiązaniem z nami współpracy jest szczegółowo weryfikowany. Strona jego sklepu obowiązkowo musi zawierać dane kontaktowe. Jeśli próba kontaktu przy użyciu tych danych jest niemożliwa, musisz poinformować o tym odpowiednie służby.

Zrobiłem zakupy, zapłaciłem za nie, lecz nie pamiętam, w którym sklepie. Zalogowałem się do banku i w historii transakcji zauważyłem dane CashBill, więc to chyba ten sklep?

Nie, CashBill nie jest sklepem. Jesteśmy operatorem płatności, odpowiedzialnym za szybkie i bezpieczne przekazanie Twoich środków do sprzedawcy. Dzięki temu sklep otrzyma pieniądze w kilka sekund i od razu będzie mógł przystąpić do realizacji Twojego zamówienia. Oczywiście środki najpierw trafiają na konto CashBill, lecz w momencie zaksięgowania przelewu, ich właścicielem staje się sprzedawca. Dlatego w historii Twoich transakcji znajdują się nasze dane, a nie sklepu, w którym dokonałeś zakupu. Wszystkie pytania dotyczące realizacji zamówienia należy kierować do sprzedawcy.

Chciałbym prosić o anulowanie mojego przelewu i zwrot pieniędzy na konto, z którego wykonano przelew, ponieważ później wybrałem inną metodę zapłaty i skorzystałem z niej.

Płatności CashBill gwarantują maksymalnie szybkie przekazanie pieniędzy z konta kupującego na konto sprzedawcy. W 99% przypadków przekazywane są one natychmiast po dokonaniu przelewu. W związku z tym zwrot pieniędzy na konto jest możliwy, lecz w tym celu należy skontaktować się bezpośrednio ze sprzedawcą.

Zacząłem robić przelew, lecz już tego nie potrzebuję. Jak mogę anulować płatność?

Kiedy rozpoczęta płatność zostanie dokończona możemy mówić o prawidłowym wykonaniu płatności. Jeżeli została ona jedynie rozpoczęta, lecz niedokończona - przelew nie został wykonany, więc zwyczajnie nie ma czego anulować.

Gdzie sprawdzę status płatności?

Podczas dokonywania przelewu za pomocą Płatności CashBill otrzymasz od nas dwa mailowe powiadomienia - jedno o rozpoczęciu płatności, a drugie o jej zakończeniu. Status płatności możesz sprawdzić, klikając w link znajdujący się w pierwszym powiadomieniu.

Na liście nie ma banku, w którym posiadam konto. Proszę o podanie danych do przelewu.

Wybierz "Przelew z innego banku", zaloguj się w swoim banku i przejdź do miejsca, w którym wykonujesz przelewy. Następnie skorzystaj z wygenerowanych danych - skopiuj je i wklej w odpowiednie pola, aby przelew został wykonany prawidłowo. Pamiętaj, że dla każdej płatności generują się osobne dane, więc nie można rozpocząć nowej płatności, korzystając z danych, które wygenerowały się podczas poprzedniej.

Wykonałem przelew za pośrednictwem CashBill, a teraz chciałbym prosić o usunięcie moich danych osobowych.

Ze względu na usługi, jakie świadczymy, nie możemy usunąć Twoich danych osobowych. Jesteśmy zobowiązani do przechowywania informacji związanych ze świadczeniem usług płatniczych, informacji uzyskanych w wyniku stosowania środków bezpieczeństwa oraz informacji koniecznych do identyfikacji transakcji. Twoje dane nie zostaną jednak naruszone, ponieważ zostały należycie oznaczone w naszej bazie danych, zabezpieczone i nigdy nie będą przetwarzane. Więcej szczegółów dotyczących przetwarzania danych osobowych przez CashBill poznasz, przeglądając ten dokument.

Bezpieczeństwo

Krajowa Instytucja Płatnicza IP10/2013

Komisja Nadzoru Finansowego

Członek Polskiej Organizacji Niebankowych Instytucji Płatniczych

PONIP

Bezpieczeństwo połączenia z witryną internetową

Certum SSL