FAQ

Nasze usługi wzbudzają w Tobie wątpliwości? A może wystąpił jakiś problem w ich działaniu i nie wiesz jak sobie z nim poradzić? Oczywistym jest, że jak napiszesz do nas wiadomość to chętnie na nią odpowiemy. Zawsze odpowiadamy, na każdą. A może nie ma takiej potrzeby? Zobacz czy na liście najczęściej pojawiających się pytań znajduje się odpowiedź, której szukasz!

Sprzedający

Gdzie znajdę wzór umowy?

Nie zawieramy tradycyjnych umów. W trakcie rejestracji należy zapoznać się z warunkami Regulaminu Serwisu, a następnie je zaakceptować. Regulamin znajduje się w zakładce "Do pobrania".

Ile trzeba czekać na włączenie płatności?

CProces uruchomienia płatności rozpoczyna się od rejestracji konta i sfinalizowania formalności. Może to potrwać jedynie kilka minut. Następnie należy utworzyć usługę płatności, klikając w "nowy sklep internetowy" z menu Płatności. Twój sklep musi zostać jeszcze zweryfikowany przez nasz personel, ale zazwyczaj nie trwa to dłużej niż jeden dzień roboczy.

Jakie są ukryte koszta?

Poza prowizjami od transakcji oraz opłatą weryfikacyjną, którą pobieramy tylko raz w momencie rejestracji konta, nie ma żadnych dodatkowych opłat.

Jak długo wypłacane są środki?

Obowiązuje nas zasada D+1, a to oznacza, że gdy dzisiaj zlecisz wypłatę środków, realizacja przelewu z Twoimi środkami nastąpi najpóźniej w dniu jutrzejszym.

Które dokumenty trzeba przedstawić, aby przyjmować płatności?

Jeśli Twoja firma jest zarejestrowana w CEIDG lub KRS to nie musisz przedkładać nam żadnych dokumentów. Wystarczy sam przelew.

Gdzie zlecę zwrot płatności?

Przejdź do panelu konfiguracyjnego usługi, gdzie odnajdziesz listę transakcji. Spośród niej wybierz płatność, którą chcesz zwrócić. Dokonasz tego jednym kliknięciem.

Wypłaty środków są automatyczne?

Wypłaty środków dokonujemy samodzielnie po zalogowaniu się w CashBill. Możemy umożliwić automatyczne wypłaty, ale w tym celu prosimy o kontakt z naszym personelem.

Czy jako zagraniczny podmiot mogę uruchomić płatności?

Jasne, że tak. Jednak w przeciwieństwie do polskich podmiotów proces weryfikacji trochę się różni. Napisz do nas, a w odpowiedzi otrzymasz spis dokumentów, które musisz nam przesłać.

Które moduły sklepowe są obsługiwane przez CashBill?

Pełna lista modułów znajduje się na naszej stronie w zakładce "Do pobrania".

Kupujący

Zapłaciłem już jakiś czas temu przez CashBill, pieniądze zniknęły z mojego konta, a zamówienia do dzisiaj nie otrzymałem. Co teraz mam zrobić?

Przede wszystkim upewnij się jakie terminy wyznaczył sobie sklep na realizację zamówień. Informacje te muszą znajdować się w regulaminie. Jeśli ustalony czas minął, napisz do nas. Załącz potwierdzenie przelewu. Upewnimy się czy Twoje pieniądze na pewno zostały przekazane do sklepu. Jeśli tak się stało, prawdopodobnie po stronie sklepu wystąpił jakiś problem. Wówczas należy skontaktować się ze sklepem w tej sprawie.

Chcę złożyć reklamację, lecz sklep nie odpisuje na wiadomości i nie da się do niego dodzwonić

Poinformuj nas koniecznie w takiej sytuacji. Sprzedawca musi obowiązkowo umieścić dane kontaktowe w regulaminie swojego sklepu. Szczególnie te, pod które należy się kontaktować w sprawie reklamacji.

Jak anulować przelew? Czy pieniądze mogą być zwrócone na moje konto?

Twoje pieniądze trafiły na konto sklepu zaraz po realizacji przelewu. W tej sytuacji należy się skontaktować bezpośrednio ze sklepem, wyjaśnić zaistniałą sytuację i prosić o zwrot środków.

Kiedyś rozpocząłem płatność, lecz jej nie ukończyłem. Dostałem jakieś mailowe powiadomienie o rozpoczęciu transakcji, ale ja nie chcę jej kończyć. Czy mogę być pewny, że nie znikną mi pieniądze z konta?

Samo rozpoczęcie płatności nie zobowiązuje do jej dokończenia, jednak za każdym razem otrzymasz powiadomienie o jej rozpoczęciu. To rutynowe działanie. Jeśli nie zalogowałeś się do banku i nie potwierdziłeś przelewu, zapewniamy, że płatność nie została dokończona i nigdy nie zostanie. Wobec tego pieniądze nie znikną niespodziewanie z Twojego konta.

Gdzie sprawdzę status płatności?

Podczas dokonywania przelewu za pomocą Płatności CashBill otrzymasz od nas dwa mailowe powiadomienia - jedno o rozpoczęciu płatności, a drugie o jej zakończeniu. Status płatności możesz sprawdzić, klikając w link znajdujący się w pierwszym powiadomieniu, a także na naszej stronie pod tym adresem. Przy skorzystaniu z tej metody należy wcześniej przygotować identyfikator płatności, który znajduje się w tytule przelewu.

Nie ma mojego banku na liście. Na jakie dane mam zrealizować przelew?

W tej sytuacji należy kliknąć w "Przelew z innego banku". Wówczas wygenerują się dane, które będzie można wykorzystać do wykonania przelewu.

Bezpieczeństwo

KNF

Komisja Nadzoru Finansowego

Krajowa Instytucja Płatnicza IP10/2013

PONIP

PONIP

Członek Polskiej Organizacji Niebankowych Instytucji Płatniczych

SSL

Certum SSL

Bezpieczeństwo połączenia z witryną internetową